Klasa IIITs-wychowanie fizyczne

Dla klasy: 3 TS. 30.03.2020.

Jak Powinien Trenować i Odżywiać się NASTOLATEK (11-19lat).

https://www.youtube.com/watch?v=1s0DOhGl0p4

TRENING W DOMU (BEZ SPRZĘTU) *zbuduj sylwetkę*

https://www.youtube.com/watch?v=X75pEADfuGo

Ćwiczenia na biceps w domu (prawie bez sprzętu).

Dla klasy: 3 TS. 31.03.2020

Biceps, czyli mięsień dwugłowy ramienia, łatwo go poczuć kiedy zgina się rękę w stawie łokciowym. To ulubiony mięsień „podwórkowy”, za dziecka na pewno rywalizowaliście z kolegami „kto ma większy”, albo „kto ma twardszego”.

Nawet kiedy chodzi się na siłkę, wielu facetów przegląda się w lustrze i podziwia swoje bicepsy, w sumie to trochę żenujące, ale cóż począć. 🙂 Faktem jednak jest, że tak naprawdę na zwiększenie „łapy” najbardziej wpływa trening mięśnia trójgłowego ramienia.

Kolejną istotną informacją jest to, że biceps jest aktywny praktycznie w każdym ćwiczeniu na plecy. Dlatego w treningach typu split biceps i plecy robi się tego samego dnia. Może to być cenna informacja dla osób, które mają problemy z prawidłową postawą ciała. Otóż jeśli chcesz przestać się w końcu garbić powinieneś zainwestować trochę siły w trening pleców – a bez wzmocnionych bicepsów może być on drogą przez mękę.

Ćwiczenia

W gruncie rzeczy jeśli ma się w domu do dyspozycji chociażby sztangielki i drążek rozporowy to nic więcej do szczęścia nie potrzeba. Chociaż i bez tego sprzętu można sobie poradzić – wystarczy trochę kreatywności. Zobaczcie zresztą poniższy film. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=Zun7Hr_dtiw&feature=youtu.be

Unoszenie ramion ze sztangielkami lub innym obciążeniem

Ćwiczenie doskonale znane wszystkim. Niestety wiele osób popełnia masę błędów w trakcie tego prostego ćwiczenia. Poniżej lista rzeczy, na które trzeba zwracać szczególną uwagę.

    Nie kiwaj się w trakcie ćwiczenia.

    Nie opuszczaj ciężaru zbyt gwałtownie w fazie prostowania rąk.

    Nie zginaj tułowia (duże ryzyko kontuzji).

    Łokcie trzymaj blisko ciała.

    Stabilizuj ruch przez spięcie brzucha i ściągnięcie łopatek.

    Głowę trzymaj prosto i nie przesuwaj jej do przodu.

    Barki mają być nieruchome!

Pozdrawiam!!


Temat: 30min Trening Interwałowy Całego Ciała 45s/15s – Szybkie Spalanie Tkanki Tłuszczowej. 06.04.2020

Temat: Szybki trening nóg – ud i pośladków – bez obciążania kolan – na macie. 07.04.2020

Trening Spartan – Podejmij Wyzwanie! 20.04.2020


Trening Obwodowy Całego Ciała dla Początkujących w domu bez sprzętu.21.04.2020

Temat: 5-minutowy trening mięśni klatki piersiowej, który wykonasz w domu.27.04.2020


Temat: Prosty ale intensywny trening na KLATKĘ. 28.04.2020


Temat:Ćwiczenia mieszane: Mięśnie klatki piersiowej i brzucha.28.04.2020

 


Praca domowa!!
Temat waszej pracy domowej brzmi: Kto to jest LIBERO,jaką funkcję pełni w zespole oraz co może a czego mu nie wolno na boisku podczas meczu? Pracę proszę wykonać w programie Word i wysłać na karolina23456@gmail.com w formie załącznika. Termin do 10.05.2020.

Temat:Trening w lesie – jak poprawić przyspieszenie,moc i wytrzymałość? 04.05.2020

Temat:Trening obwodowy w lesie. 0505.2020

NAJLEPSZE ĆWICZENIA NA BARKI W DOMU . 05.05.2020

NAJLEPSZE ĆWICZENIA NA TRICEPS. 11.05.2020

NAJLEPSZE ĆWICZENIA NA KLATKĘ PIERSIOWĄ.12.05.2020

NAJLEPSZE ĆWICZENIA NA PLECY.12.05.2020

Trening ogólnorozwojowy dla mężczyzn: wykorzystaj ciężar własnego ciała.18.5.2020

Trening Interwałowy Całego Ciała .Szybkie Spalanie Tkanki Tłuszczowej.19.05.2020

TRENING W DOMU OGÓLNOROZWOJOWY – POZIOM 1 .19.05.2020

Temat: IDEALNA SYLWETKA – 40 min trening całościowy. 25.05.2020.

Temat: FULL BODY WORKOUT – 20 min. 26.05.2020

Temat: NATURALNA RZEŹBA – 40 min trening całościowy. 26.05.2020

Temat: TRENING W DOMU BEZ SPRZĘTU. 01.06.2020

Temat:Trening z hantlami dla mężczyzn. 02.06.2020

Temat: TABATA WORKOUT. 02.06.2020

Temat: Pełny Trening na Barki. 15.06.2020

Temat: Zrób Super Plecy w Domu. 16.06.2020

Temat: Zdrowy kręgosłup – ćwiczenia dla początkujących. 16.06.2020

Temat:TRENING SIŁOWY POŚLADKÓW w domu. 22.06.2020