Klasy IIITb, IIITi, IIITom-wychowanie fizyczne

Temat: Ćwiczenia rozluźniające.26.03.2020

Temat : Ćwiczenia w domu, czyli fitness dla każdego.

Dla klasy: 3 Ti, 3Tom, 3 Tb, 31.03.2020

Ćwiczenia fitness w domu to ostatnio bardzo modny kierunek aby osiągnąć kondycję, wygląd i dobre samopoczucie. Nie masz czasu na ćwiczenia na siłowni? Szkoda ci pieniędzy na trenera personalnego?  Potrzebujesz porad jak ćwiczyć w domu z dobrym skutkiem? Fitness można uprawiać nie tylko na siłowni lub podczas wyznaczonych zajęć w klubach pod okiem profesjonalisty. Możesz mieć “kaloryfer” także ćwicząc w domu. Jest nieograniczony wachlarz ćwiczeń, które pozwolą ci osiągnąć cel numer jeden, zgrabną sylwetkę i dobre samopoczucie.

Fitness – ćwiczenia w domu

Wiele osób nie decyduje się na ćwiczenia w klubach fitness lub na siłowni. Główną przyczyną może być brak czasu. Ćwicząc w domu możemy sami sobie ustalać kiedy zaczniemy trening, jak długo potrwa. Aby treningi w domu miały sens trzeba przede wszystkim ustalić sobie plan, trzymać się go i realizować w miarę systematycznie.

Ile razy w tygodniu ćwiczyć w domu, żeby zobaczyć efekty?

Jeśli chodzi o ćwiczenia fitness to wszystko zależy od tego co chcemy osiągnąć. Czy chcemy mieć zgrabną pupę, uda i wyrzeźbioną sylwetkę, czy tylko delikatnie lub bardziej zredukować masę ciała, jednym słowem zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Początkowo aby nie doprowadzić do wypalenia organizmu powinno się ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu po 60 minut, uwzględniając w tym czasie rozgrzewkę oraz stretching i ochłodzenie po wysiłku.

Jak ćwiczyć fitness w domu?

Na rynku jest wiele materiałów, które mogą pomóc w wyborze odpowiednich ćwiczeń, chodzi tu na przykład o płyty DVD z treningami prowadzonymi przez profesjonalnych trenerów. W dzisiejszej internetowej rzeczywistości możemy się także posiłkować materiałem filmowym zamieszczonym na platformie YouTube. Po wpisaniu odpowiednich fraz możemy natrafić na całkiem fajne zestawy ćwiczeń.

Fitness, ćwiczenia w domu – zaczynamy:

Do ćwiczeń fitness w domu możemy użyć ciężarków, maty, może to być też skakanka. Jeśli nie dysponujemy takimi przyrządami, możemy na przykład napełnić dwie małe butelki pół litrowe, które będą nam służyły za ciężarki.

Program jednego treningu Fitness w domu:

    ćwiczenia (wykonywać jedno po drugim przez 8 cykli, później możliwa krótka przerwa)

    kończymy porządnym rozciąganiem .

Na początek, zanim przystąpimy do ćwiczeń w domu musimy pamiętać o odpowiedniej rozgrzewce.

02.04.2020

Temat: Ćwiczenia na smukłe ramiona.

https://www.youtube.com/watch?v=qukt8d7Mpo0


Temat: Ćwiczenia w domu z przyborami domowymi (produktami spożywczymi). 07.04.2020
 
 
Temat: ODCHUDZAJĄCY TRENING INTERWAŁOWY (+ rozgrzewka i rozciąganie). 16.04.2020.
 
Temat: Wyzwanie Dzień 1 : Odchudzający trening interwałowy TABATA Data: 21.04.2020
 
Temat: Wyzwanie Dzień 2 : Trening BRZUCHA.23.04.2020
 
Temat: Dzień 3: Trening CICHE CARDIO.Data: 28.04.2020
 
Temat:Dzień 4: Intensywna TABATA .Data: 28.04.2020
Temat: Dzień 5: Łydki, uda, pośladki. 30.04.2020
Praca domowa!!
Temat waszej pracy domowej brzmi: Kto to jest LIBERO,jaką funkcję pełni w zespole oraz co może a czego mu nie wolno na boisku podczas meczu? Pracę proszę wykonać w programie Word i wysłać na karolina23456@gmail.com w formie załącznika. Termin do 10.05.2020.
 
Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 6: Trening MOCNO ODCHUDZAJĄCY .05.05.2020
 
Temat: Wyzwanie Dzień 7 : TABATA NA STOJĄCO .05.05.2020
Temat: Wyzwanie 30 DNI. Dzień 8: TURBO SPALANIE.07.05.2020
Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 9: Trening Cardio + Abs .12.05.2020
 
Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 10: Trening interwałowy SZYBKIE SPALANIE.12.05.2020
 
 
Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 11 : BRZUCH I BOCZKI.14.05.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI.  Dzień 12: Intensywna TABATA . 19.05.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI. Dzień 13: Ramiona Plecy Brzuch.19.05.200

Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 15: Interwałowy trening TURBO SPALANIE .21.05.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 16: Płaski Brzuch. 26.05.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 17: Trening Interwałowy Full Body.26.05.2020

Temat: Wyzwanie 30 DNI .Dzień 18: Uda i Pośladki. 28.05.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 19: Szybkie spalanie. 02.06.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI .Dzień 20: Tabata x7.02.06.2020

Temat:Wyzwanie 30 DNI . Dzień 22: Szybkie spalanie.04.06.2020

Temat: Wyzwanie 30 DNI . Dzień 23: Pośladki Uda Brzuch.  16.06.2020

 

Temat: Wyzwanie 30 DNI . Dzień 24: Turbo TABATA x8. 16.06.2020

Temat: Wyzwanie 30 DNI . Dzień 25: Płaski Brzuch. 18.06.2020