Witam.
Przesyłam link do aplikacji quizlet www.quizlet.com/join/MeRanZ68N
Rejestrujecie się w aplikacji podając imię i nazwisko.
Uczymy się słówek z rozdziału 3. Robimy wszystkie ćwiczenia wpisane do waszej klasy. Wasza aktywność jest widoczna w mojej aplikacji.
Wszyscy się rejestrują!
23.03.2020 r. Tematy do zrealizowania w tym tygodniu.
Temat: Pomieszczenia i meble. Słownictwo.
Praca domowa: ćwiczena na quizlet.
24.03. 2020 r. Temat: Typy domów i części domu. Słownictwo.
Praca domowa: ćwiczenia na quizlet.
Poniedziałek 30.04. kartkówka godz.11.00.
30.03.2020 r. Tematy do zrealizowania w tym tygodniu.
Temat: Present Perfect: How long?/since/for.
Ćwiczenia do czasu Present Perfect tutaj
Praca domowa: Podręcznik strona 30, ćw.4,6,7,8, 11 do zeszytu
Temat: Present Perfect: just, already, yet
Zeszyt ćwiczeń str.26.
Zdjęcia pracy domowej przysyłamy na messengera na priv. do środy 1.04.2020 r.
30.03.2020.Temat: Powtórzenie słownictwa z rozdziału 3.
Kartkówka na quizezz (godz. 11)
31.03.2020.Temat: Present Perfect vs. Past simple.
Notatka str.27, workbook, ćw. 1 i 2
6.04.2020. Temat: British Holidays – Easter.
Watch a film, write down and translate the words you can see during the film. Then answer the questions:
Oglądacie film o wielkanocnych tradycjach, zapisujecie i tłumaczycie w zeszytach słownictwo wyświetlane podczas filmu, następnie odpowiadamy na pytania.
- How is Easter celebrated in Britain?
- How many chocolate eggs are eaten in the UK at Easter?
- What do eggs symbolize?
- What kind of events and competitions related to Easter do schools hold?
7.04.2020. Temat: Present Perfect vs. Past Simple. Ćwiczenia.
Oglądamy prezentację o zastosowaniu powyższych czasów
Praca domowa:
Zrób notatkę o czasie Present Perfect z prezentacji. Wszystkie punty zapisane przez prowadzącego wpisz do zeszytu. Następnie wykonaj poniższe ćwiczenie. Zdjęcie notatki i ćwiczenie prześlij na mój adres e-mail.
20.04 2020. Temat: Wypowiedź pisemna na poziomie podstawowym.
Spotkanie online godz. 19.
21.04.2020. Temat: Wypowiedź pisemna – blog.
spotkanie online godz 13.00.
praca domowa do zeszytu
podręcznik str.35, ćw. 4 – jakie informacje są zawarte w każdym akapicie.
Tabelkę z ćwiczenia 5 przepisujemy do zeszytu + tłumaczenia ze strony 123 (unit 3 blog entry)
ćw. 6 różnica pomiędzy such i so.
such + przymiotnik i rzeczownik
l.poj. It was such a lovely day.
l.mnoga These were such lovely days.
so + przymiotnik
It was so lovely.
zeszyt ćwiczeń str. 31, ćw. 1,2.
27.04.2020. Temat: Praca z tekstem – dopasowywanie.
spotkanie godz. 11.00
Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ze str. 32, podręcznik
ćw. 1. Which room looks more interesting? Który pokój wygląda bardziej intreresująco i dlaczego?
ćw.3. Jakie meble i wyposażenie znajdują się zazwyczaj w tych pomieszczeniach? Podaj przykłady.
ćw.4. Opisz jeden z pokoi w ćw. 1. Wykorzystaj wyrażenia z ćw.4.
ćw. 5 Wybierz najlepszy tytuł.
ćw. 6. Uzupełnij luki w tekście.
ćw. 8 pyt.2.
28.04.2020. Temat: Rooms and furniture. Reading and vocabulary.
ćw.9 połącz słowa aby utworzyć czasowniki złożone.
ćw.10 – co to za miejsce?
ćw.11 – uzupełnij wyrażenia z ćw.6
ćw.12 – przetłumacz
zeszyt ćwiczeń – str.30, ćw. 5,6,7.
spotkanie 4.05.2020 godz.11.
do 4.05.2020. ćw.8 str.35 podręcznik albo ćw.3, str.31 zeszyt ćwiczeń Writing)
wysyłacie na arendasia@gmail.com
4.05.2020. Temat: Use of English.
praca domowa podręcznik str.36, ćw. 1-4.
5.05.2020. Temat: Znajomość środków językowych.
praca domowa zeszyt ćwiczeń, str. 32, ćw. 1-5.
Proszę nie wysyłać odpowiedzi, przeczytamy w poniedziałek 11.05. na spotkaniu o godz. 11.00.
11.05.2020. Temat: Visitor information. Praca z tekstem.
praca domowa ćw.5, str.37 podręcznik
zeszyt ćwiczeń str.28
12.05.2020. Temat: Powtórzenie wiadomości.
spotkanie zoom 11.00
praca domowa podręcznik str. 38, ćw.1-3
spotkanie poniedziałek 18.05 godz.11.00
sprawdzamy pracę domową z 11.05 i 12.05. ( na zajęciach, nie wysyłamy)
wtorek 19.05. godz.9.50. sprawdzian (past simple vs present perfect, wyrażenia so, such, słówka od redecorate do końca łącznie z challenge)
18.05.20. Temat: Powtórzenie wiadomości.
zoom godz.11.
19.05.2020. Temat: Sprawdzian wiadomości.
quizziz godz 9.50.
past simple vs present perfect, wyrażenia so, such, słówka od redecorate do końca łącznie z challenge
25.05.2020. Temat: School ans schoolwork. Słownictwo.
1)podręcznik str.40. Ćw. 3, odpowiedz na pytania
2)ćw.4, rozumienie ze słuchu
3) ćw.6, uzupełnij blog podanymi wyrazami
4) ćw.8 wybierz poprawną opcję
5) ćw.1, str.110, unit 4 podręcznik
6) zeszyt ćwiczeń, str.34, ćw.1-6
26.05.2020. Temat: The education system. Rozumienie ze słuchu.
Tutaj pobieramy nagrania do podręcznika
ścieżka: szkoły średnie – Password Reset A2+/B1 , następnie pobieramy odpowiednią płytę
http://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
podręcznik str. 41.
1) ćw.2, przeczytaj tekst i wybierz jedną opcję
2) ćw.3, posłuchaj i uzupełnij.
3) ćw.5, posłuchaj i odpowiedz na pytania.
4) ćw.6, uzupełnij email wyrazami,
5) ćw. 7, posłuchaj i wybierz
pracę z 25.05. i 26.05. sprawdzamy na następnych zajęciach
1.06.2020. Temat: Opisywanie ilustracji i odpowiedzi na pytania.
https://english4matura.pl/ustna_zestaw1
2.06.2020. Temat: Famous people. Watching a movie.
https://www.youtube.com/watch?v=oZKmmzp5q_U
Homework: Who’s your favourite celebrity?
15.06.2020. temat: Online travelling – London.
Watch videos about London
https://www.youtube.com/watch?v=tntJWPhwCzQ
https://www.youtube.com/watch?v=lZ_E6HggA4w
16.06.2020. Temat: Online travelling – New York City.
https://www.youtube.com/watch?v=-M0RiKff3Ds
22.06.2020. Temat: Online travelling – New Zealand.
https://www.youtube.com/watch?v=_eMAXOp2PvA
Which place would you like to visit? Why?
23.06.2020. Temat: My dream holiday destination. Wypowiedź pisemna.