Rajd Tatry 2016

ikoW dniach 30 maja – 1 czerwca 2016  odbył się szkolny rajd w Tatry, którego organizatorem był ks. Marek Zioło. Kierownikiem grupy był dyr. Sławomir Maj, opiekunami: Anna Tęcza, Joanna Kulczycka i Tomasz Dygulski. Pierwszego dnia po przyjeździe wybraliśmy się na ok. 20 km wycieczkę do kościoła na Bachledówce. Pogoda nam nie dopisała i drodze powrotnej trochę zmokliśmy.

GALERIA ZDJĘĆ

koscioolll

Wieczorem odbyło się spotkanie z sympatyczną  góraleczką podczas którego poznaliśmy dawne zwyczaje i obrzędy ślubne górali. Nasza młodzież mogła się wcielić w rolę członków rodziny góralskiej i uczestników wesela. Uczestnicy zabawy byli przebrani w oryginalne stroje góralskie. Było bardzo wesoło i sympatycznie.

goraleczka

Clipboard01
Drugiego dnia wybraliśmy się bardziej wyczerpującą trasę. Wędrówkę zaczęliśmy od Doliny Bystrej, przez Przełęcz pod Kopą Kondracką, następnie schodząc na Przełęcz Kondracką do Doliny Małej Łąki. Cała wyprawa trwała ok 8 godzin. Pogoda dopisała świetnie! Mimo trudów wszyscy daliśmy radę.

razem

Wieczorem szaleliśmy na dyskotece przy rytmach dj. Marcina. Nogi troszkę bolały po wędrówce ale każdy bawił się doskonale.

disko

Trzeci dzień to wyprawa na Rusinową Polanę i naprawdę piękne widoki m.in. na Rysy i Gerlach.

rusinoiowa

Następnie wjechaliśmy wyciągiem na Wielką Krokiew.

wielka

Więcej zdjęć z rajdu możecie zobaczyć w GALERII