Bryła Beata

Drodzy uczniowie!

Przed Wami kolejne zadania!  Szczegółowe informacje znajdziecie w Kartach Pracy. W przypadku wątpliwości i pytań proszę o kontakt na e – mail, Messenger lub telefoniczny.  Proszę o prace samodzielne!

Pozdrawiam

Beata Bryła

 

Klasa-I-ALO-G-Karty-Pracy

Klasa-I-ALO-G-test-dla-chetnych

Klasa-I-EL-MS-P-Karty-Pracy

Klasa-III-ELS-KM-Karty-Pracy

Klasa-III-TS-Karty-Pracy

Klasa-III-WZB-Karty-Pracy

Klasa-III-TB-Karty-Pracy

Klasa-II-TBA-Karty-Pracy

Klasa-II-TBI-Karty-Pracy

Klasa-II-TS-Karty-Pracy

Klasa-II-WZA-Karty-Pracy

Klasa-I-TB-G-Karty-Pracy

Klasa-I-TI-P-Karty-Pracy

Klasa-I-TI-G-Karty-Pracy

Klasa-I-TOM-P-Karty-Pracy

Klasa-I-TS-G-Karty-Pracy

Klasa-II-ALO-Karty-Pracy

——————————————————————————————————————————————————-

WITAM WAS DRODZY UCZNIOWIE!

Drodzy Uczniowie!                                                                                    

Odnośnie Waszych ostatnich prac! Sprawdzam je sukcesywnie (w zależności od ich otrzymywania). Niektóre klasy są bardzo aktywne i ładnie pracują np. kl. I ALO (G), I TB (G), I TI (G).

Wszyscy będziecie ocenieni! Proszę uczniów, którzy do chwili obecnej nie przysłali żadnych prac aby uczynili to niezwłocznie! Przed Wami kolejne wyzwanie z języka rosyjskiego!

Kl. I ALO

TEMAT: System szkolnictwa w Rosji.

Proszę zapoznać się z informacją na temat obowiązku szkolnego w Rosji. Wkleić do zeszytu zaznaczony tekst. Wypisać nazwy szkół (po rosyjsku). Pracę ułatwi Wam zamieszczony przeze mnie słowniczek.

TEMAT: Życie szkolne, plan lekcji, nazwy przedmiotów, oceny.

Proszę o pamięciowe opanowanie słownictwa z działu „Szkoła” (to co zaznaczyłam)
i wykonanie zadań z KART PRACY. Ćwiczyć czytanie: ćw. 1 str. 48/płyta do podręcznika.

  1. II ALO

TEMAT: Dzień sportu.

Na podstawie ćw. ze str. 56-57 proszę wykonać zadania z KART PRACY.
Proszę o pamięciowe opanowanie słownictwa Roz. 5, lekcja 2. Ćwiczyć czytanie (płyta
do podręcznika)

 

  1. I TI (G), I TS (G), I TOM (G), I TB (G)

TEMAT: Nasze mieszkanie – słownictwo.

TEMAT: „W gościach u Jury” – praca z tekstem.

Proszę o pamięciowe opanowanie słownictwa i wykonanie KART PRACY. Ćwiczyć czytanie (płyta do podręcznika)

  1. I TI (P), I TOM (P), II TS, II TBI, II TBA

Zaczynamy realizację kolejnego rozdziału z podręcznika. Poznacie nazwy podstawowych produktów żywnościowych, nazwy sklepów, czasowniki: „kupić” i „kupować”.
Pracujecie z KARTAMI PRACY.

Proszę o opanowanie słownictwa i wykonanie ćw. ze str. 1. Obowiązuje Was odmiana czasowników we wszystkich czasach. Przypominam, że czasownik „kupić” (dokonany)
nie ma form czasu przyszłego złożonego.

  1. III TB

TEMAT: W szpitalu.

Na podstawie podręcznika: str. 62-64 wykonać zadania z KART PRACY.

  1. III TS

TEMAT: Sasza zachorował – praca z tekstem. Proszę o opanowanie słownictwa i wykonanie zadań z KART PRACY.

  1. I ELS-KM

Wykonać zadania z KART PRACY.

  1. II WZA

Nauczyć się czytać tekst ze str. 52. Wypisać do zeszytu słownictwo: Roz. 3, lekcja 5

TEMAT: Dzień Saszy.

  1. III ELS-KM

TEMAT: Rola komputera w życiu człowieka.

Wykonać w zeszycie ćw. 2 str. 64

  

  1. III WZB

TEMAT: Moje plany na weekend.

Nauczyć się czytać tekst ze str. 68. Wykonać w zeszycie ćw. 7 str. 69

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzę Wam Wszystkim Kochani zdrowych i spokojnych Świąt!

 Pozdrawiam serdecznie,

Beata Bryła

KLASA-II-TBA-Karty-Pracy
Klasa-I-TS-G-Karty-Pracy
KLASA-I-TOM-P-Karty-Pracy
Klasa-I-TOM-G-Karty-Pracy
KLASA-I-TI-P-Karty-Pracy
Klasa-I-TI-G-Karty-Pracy
Klasa-I-TB-G-Karty-Pracy
KLASA-II-TS-Karta-Pracy
KLASA-II-TBI-Karta-Pracy
KLASA-III-TS-Karty-Pracy
KLASA-III-TB-Karty-Pracy
KLASA-II-ALO-Karty-Pracy
KLASA-I-ELS-KM-Karty-Pracy
KLASA-I-ALO-Karty-Pracy

—————————————————————————————————

W związku z zaistniałą sytuacją bardzo proszę uczniów poszczególnych klas o wykonanie następujących zadań i przesłanie ich na maila beatkab@op.pl . W razie pytań proszę o kontakt na powyższy adres.

  1. I ALO (G) – proszę o sprawdzenie swoich umiejętności z poznanych wcześniej zagadnień i wykonanie zadań z Kart pracy. Ćwiczymy czytanie
    (płyta do podręcznika).
  2. I TI (G), I TS (G), I TOM (G), I TB (G) – jesteśmy na etapie powtarzania czasów. Proszę o wykonanie ćwiczeń z Kart pracy.
  3. I TI (P), I TOM (P) – proszę o wykonanie ćwiczeń z Kart pracy.
  4. I els/km (B) – proszę o wykonanie ćwiczeń z Kart pracy.
    Nieustanie powtarzać alfabet rosyjski.
  5. II TBA, II TS, II TBI – powtórzyć słownictwo związane z POGODĄ. Opisać swój dowolny dzień.
  6. II ALO – na podstawie podręcznika wykonać Karty pracy „Sekcje sportowe”.
  7. II wza – powtórzyć słownictwo z rozdziału „Szkoła”. Ćwiczyć czytanie
    (płyta do podręcznika).
  8. III TS – powtórzyć słownictwo z rozdziału „Sport”. Ćwiczyć czytanie
    (płyta do podręcznika).
  9. III TB – proszę o utrwalenie słownictwa na podstawie tekstu „Sasza zachorował”
    i wykonanie zadań z Kart pracy.
  10. III els/km (B), III wzb (B) – ćwiczyć umiejętność pisania i czytania
    (płyta do podręcznika).

Zachęcam również wszystkich do nauki języka rosyjskiego ze stron internetowych, np. „Rosyjski z Maszą”:

https://www.youtube.com/channel/UCppjKX4T6IibMyg_LPvq9oQ

Pozdrawiam serdecznie,

Beata Bryła

KARTY PRACY

Klasa 1LOG
Klasa 2LO
Klasa 3TB
Klasa 1TBG
Klasa 1TIG
Klasa 1TIP
Klasa 1 TOMG
Klasa 1 TOMP
Klasa 1 TSG